Aparat combinat Body-Solid Fantom 7 in 1/cadru de forta Smith (GS348QP4) recenzie

Cauti un aparat multifunctional? Iti recomand un model de aparat fitness multifunctional bun, pe care il poti gasi in anumite perioade la reducere, sau mai ieftin resigilat. Descopera daca este ceea ce cauti. Reducere: 5% Pret vechi: 13470 Lei Nota 3 din 2 recenzii

Oferte aparat combinat Body-Solid Fantom 7 in 1/cadru de forta Smith (GS348QP4): Aparat combinat Body-Solid Fantom 7 in 1/cadru de forta Smith (GS348QP4) gasesti la pret ieftin in anumite perioade daca vei cauta oferta pe Emag. Ai livrare rapida prin curier, poti cumpara in rate, deschidere colet la livrare si retur gratuit in 30 de zile.

Recenzii: pentru a vedea pareri si recenzii aparat combinat Body-Solid Fantom 7 in 1/cadru de forta Smith (GS348QP4) Click aici!

Recenzie client: Vezi pareri clienti vizitand pagina magazinului.

aparat combinat Body-Solid Fantom 7 in 1/cadru de forta Smith (GS348QP4) pret ieftin

Mai multe poze aici >>

Caracteristici aparat fitness:Sport Fitness Nivel pregatire Incepatori Avansati Experti Material cadru Otel Zona corporala Abdomen Coapse Piept Biceps Femur Fesier Pectoral Caracteristici cheie Anti-alunecare Captuseala la cot si suport spate Bare din spuma pentru prindere sigura Banca cu spatar reglabil Cabluri de otel cu invelis de nylon Cadru rectangular Culoare Argintiu/Negru Continut pachet 1 x Aparat multifunctional Greutati incluse 95 kg DIMENSIUNI Inaltimea maxima persoana 195 cm Greutate maxima suportata 400 Kg Lungime 199 cm Latime 178 cm Inaltime 214 cm Greutate 121 Kg

Aparatul combinat profesional, care da loc modulelor a 7 aparate de antrenament, in acelasi timp este adecvat pentru utilizarea in salile de antrenament. Pe cadrul masiv de otel se pot gasi in total 6 bucati bare pentru sustinere discuri, in vederea depozitarii comode si sigure a discurilor. Aparat de spate (GLA348): Un accesoriu al aparatului de antrenament este bara de tractiune spate si bara dreapta. Pentru antrenarea muschilor spatelui aveti la dispozitie un sistem cu scripete de 95 kg (210 font), cu sistem de placi de greutate, dar exista si posibilitatea utilizarii unor discuri de greutati suplimentare pentru sporirea sarcinii de greutate. Aparat piept (GPA3): Miscarile de deschidere care ajuta la intarirea muschilor pectorali si la formarea acestora. Exercitiile pot fi efectuate in sistem cu un brat si cu doua brate. Banca universala (GFID71): Este o banca proiectata pentru utilizarea n sala de antrenament, cu o capacitate de greutate de aproximativ 500 kg (1000 font)! Scaunul si spatarul poate fi reglat in 8 pozitii, de la unghiul negativ pana la 90 º, ceea ce ajuta la exercitiile de impingere. Aparat pentru picioare (GLDA3): Cu acest modul de antrenament puteti lucra si forma partile frontale si dorsale ale pulpelor, precum muschii fesieri.Se poate conecta la banca universala. Banca Scott (GPCA1): In primul rand este un modul de antrenament pentru dezvoltarea si formarea partii superioare a bratelor.Se poate conecta la banca universala. Cadru forta Smith (GS348Q): Exercitiile de impingere si tractiune combinate cu banca universala, sunt capabile sa antreneze si sa formeze mai multe grupe musculare ale corpului. Pe ambele parti ale cadrului de forta se gasesc 20 bucati manere de odihna, de pe care se poate lua bara la inceperea antrenamentului si se poate pune la loc la incheierea antrenamentului. Cadrul de forta Smith nu contine discurile din imagine.

Cauta pe site-ul nostru si alte recenzii aparate multifunctionale Body-Solid sau pareri aparate fitness Body-Solid sau folosind casuta de cautare, lasa un comentariu cu parerea ta mai jos, daca ai comandat deja o aparat fitness multifunctional la reducere de pe eMag.

Gaseste cele mai bune aparate fitness multifunctionale ieftine pe site-ul nostru. Comandati Aparat combinat Body-Solid Fantom 7 in 1/cadru de forta Smith (GS348QP4) la reducere, sau comandati la mana a doua din categoria aparate fitness second-hand/resigilate. Alege cele mai bune aparate multifunctionale care ajuta la cresterea masei muculare, efectueaza modelare corporala si imbunatateste rezistenta. Multe pareri despre cel mai bun aparat de gimnastica multifunctional spun ca acesta ar trebui sa permita la fel de bine tonifierea muschilor din partea superioara a corpului, cat si pe a celor din jumatatea inferioara. Optiunile de antrenament de rezistenta trebuie sa fie complete, cat mai diversificate, pentru a permite urmatoarele tipuri de exercitii: abdomene, tractiuni(fata, spate, frontale, fluture), extensii, lovituri laterale, ridicari de haltere(de pe banca, de la umeri), exercitii pentru diverse grupe de muschi(triceps, oblici abdominali) sau alte miscari cat mai ample.

Product SKU: GS348QP4

Product Brand: Body-Solid

Product Currency: RON

Product Price: 13470

Product In-Stock: Available

Editor's Rating:
3

Scriu despre tehnologii, inovatii si internet pe mai multe publicatii online, experienta editoriala de peste 10 ani, consider ca tehnologia ne face viata mai usoara si misiunea mea este sa va prezint cele mai bune recomandari de produse din magazinele online.

Ne-am bucura sa va citim parerile

Raspunde

Aparate Fitness