Bratara fitness TechONE™ AK16, IP 68, color, pentru femei, accelerometru, fatete multiple, control foto si muzica, monitorizare puls, nivel oxigen, notificari, otel inoxidabil, auriu recenzie

Cauti reducere bratara fitness? Iti recomand o bratara pentru fitness si monitorizare buna, pe care o poti comanda online daca vrei sa gasesti un pret ieftin, pentru a profita de oferta sau reducere. Citeste recenzia si parerile cumparatorilor pentru a decide daca este potrivita pentru tine. Nota 4.2 din 5 recenzii

Oferte bratara fitness TechONE™ AK16: Bratara fitness TechONE™ AK16, IP 68, color, pentru femei, accelerometru, fatete multiple, control foto si muzica, monitorizare puls, nivel oxigen, notificari, otel inoxidabil, auriu gasesti la pret ieftin in anumite perioade daca vei cauta oferta pe Emag. Ai livrare rapida prin curier, poti cumpara in rate, deschidere colet la livrare si retur gratuit in 30 de zile.

Recenzii: pentru a vedea pareri si recenzii bratara fitness TechONE™ AK16 Click aici!

Recenzie client: Arata foarte finut, imi masoara pulsul in permanenta, primesc notificari la timp. E f usoara si nu ma incomodeaza cand alerg. Recomand femeilor!

Bratara fitness TechONE™ AK16

Mai multe poze aici >>

Caracteristici: Tehnologie Smart Caracteristici: Activitate monitorizata Puls Monitorizare somn Distanta Tensiune Calorii Numar de pasi Stil De incheietura Sistem de operare compatibil Android iOS Material ABS + TPU Tip senzor Accelerometru Pedometru Heart Rate Functii Alarma Pedometru Cronometru Monitorizare Puls Monitorizare Somn Notificari Distanta Control muzica Calorii Control camera foto Gasire telefon Submersibila Fatete multiple Incarcare fara fir direct USB Reamintire hidratare Ramintire miscare Conectivitate Bluetooth 4.0 Continut pachet Bratara Instructiuni Culoare Negru CARACTERISTICI TEHNICE Tip baterie 85mAh Autonomie baterii 7 zile Timp incarcare 1 h DIMENSIUNI Greutate 21 g

Bratara fitness TechONE™ AK16, IP 68, pentru femei, accelerometru, fatete multiple, control foto si muzica, monitorizare puls, nivel oxigen, notificari, otel inoxidabil, auriu Facuta special pentru femei. Design unic, elegant si rezistent. Bratara este construita din otel inoxidabil ce prezinta o mare rezistenta in timp. Datorita senzorilor precisi si accelerometrului masuratorile ca numarul de pasi sau tensiunea sunt foarte exacte. Te va ajuta mereu sa stii cate calorii ai consumat sau valoarea ritmului cardiac in timpul exercitiilor. Ecran mare color cu o vizibilitate buna in lumina soarelui Functii principale Ritm cardiac Tensiune Calorii Pedometru Notificari apeluri/mesaje Gasire telefon Control player telefon Control declansare foto Ercan mare color Incarcare USB Fatete multiple Otel inoxidabil Accelerometru Usoara si eleganta Fatete multiple pentru ca tu sa nu te plictisesti niciodata Construita din materiale rezistenta si de calitate Masuratori precise ale ritmului cardiac datorita senzorilor de ultima generatie Masurare tensiune Mentine-te in forma. Bratara te va ajuta cu toate datele necesare pentru a-ti face viata mai usoara Control muzica. Nu este nevoie sa scoti telefonul din geanta pentru a schimba sau opri melodiile preferate. Toate notificarile la incheietura mainii tale

Cauta pe site-ul nostru si alte recenzii bratari fitness TechONE sau pareri bratari pentru fitness TechONE sau folosind casuta de cautare, lasa un comentariu cu parerea ta mai jos, daca ai comandat deja o bratara sau smartwatch la reducere de pe eMag.

Gaseste cele mai bune bratari fitness ieftine pe site-ul nostru. Comandati Bratara fitness TechONE™ AK16, IP 68, color, pentru femei, accelerometru, fatete multiple, control foto si muzica, monitorizare puls, nivel oxigen, notificari, otel inoxidabil, auriu la reducere, sau comandati la mana a doua din categoria bratari fitness second-hand/resigilate.

Bratarile pentru fitness si ceasurile inteligente te ajuta sa iti monitorizezi sanatatea si activitatile sportive. Iti recomandam bratari cu functii de monitorizare somn, nivel oxigen, pedometru, bratari fitness rezistente la apa sau cu vibratii si notificari la mesaje sau apeluri, daca vrei sa faci o alegere buna. O bratara fitness este cea mai buna solutie pentru momentul in care vrei sa slabesti in mod constructiv sau ai anumite probleme de sanatate.

Cu o bratara fitness iti poti contoriza mult mai usor caloriile arse si iti poti ajusta exercitiile fizice in functie de rezultatele obtinute. Gasesti si bratari fitness sau smartwatch cu aplicatii precum Facebook, Whatsapp, care iti arata vremea, care se conecteaza la telefoanele cu Android sau iOS. Foloseste bratarile cu bluetooth pentru a monitoriza pasii, somnul, puls, tensiune, temperatura, calorii arse sau nivelul de oboseala, pentru sporturi precum inot, ciclism, jogging sau alergare, sau care sa iti permita sa raspunzi la apeluri si sa vezi notificarile.

Salut! Sunt Rosca Razvan, autor pe acest site de recomandari aparate fitness. Fiind absolvent al Facultatii de Automatica si Calculatoare, imi place sa scriu despre tehnologie, gadgeturi noi, automatizare, smart home si Internet of Things, si sunt pasionat de calatorii si healthy life.

Ne-am bucura sa va citim parerile

Raspunde

Aparate Fitness